hallo,
Ik heb een CRX uit 1989. standaard ligt hier een D16Z5 motor in. Ik ben nu bezig om er een B18C blok in te hangen.
Het blok hangt erin, alleen hoe kan ik het beste de kabelboom passend maken? Ik heb bij het blok een P72 ECU OBD2.

hallo schreef:hey,
thanx voor de info.
heb indd al gekeken om de kabelboom van de d16z5 te gebruiken en de stekkers om te zetten, maar ik kan dus niks van de bedrading van een b18 vinden.
weet iemand waar ik de bedradings schema's van een b18c kan vinden? (of een wphb)
ben al bij de locale hondadealer geweest maar die had zo ook niks. het enige wat ik op het web kan vinden zijn pin outs en conversieharnassen.
de motor ligt er al in. met de conversie motorsteunen van hasport. (kap past indd niet dicht.)
maar wat hulp van de jongens van JJCP.eu is het toch gelukt om het blok er in te krijgen zonder in mijn pas gespoten motorkap te gaan zitten slijpen of zowiets doms.
als ik de obd2 kabelboom passent heb op de motor en die ecu lijkt niet te werken kan ik toch altijd nog overstappen naar obd1 met hulp van een conversie harnas of gewoon om pinnen?
Bregje schreef:Jij s****** wielmoer!!!Heb je je kont laten schoppen door een rijster!!!Mijn crx doet bwaaaaap patapssssht!

Bregje schreef:Jij s****** wielmoer!!!Heb je je kont laten schoppen door een rijster!!!Mijn crx doet bwaaaaap patapssssht!

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast